selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Ahad, 20 Mei 2012

one steps to become a succesful person

ASSALAMUALAIKUM earthling , hello yaww ~  lama sgt  aq tidak berBLOG blog bagai . byase laaa bila hati kata malas , semua kerja tak menjadi . am i rights everyone ?  ekceli , aku rasa sdih sgt sebb byk sgt dugaan dtg bertubi tubi dlm hidupku . tp ALLAH maha adil rights ? insyaallah semua will be okays if kita redha . hahahhaa meh sini aq nak share with earling sumua . fist , alhamdulillah saya dpt melanjutkan pelajaran di kolej matrikulasi pulau pinang ( waaaa rasa mcm taknak pergi , tp maybe nie jalan aq nak capau cita cita TERBESAR yg menggunung tuu ) redha je laa . okays org PENANG tgggu yaww kedatangan aq .




  org ckp matrik nie susah , ahhhh entah laaa cuba dlu then bru declare susah ke tak kann ? klu niat kita elok insyaallah allah pemudahkan . pejam celik pejam celik , 28 haribulan nie saya nak datar matriks daa . mulaa laa hidup saya bergelar budak AKAUN ~.~ sgt seram woi . bermain cak cak ngn kalkulato laa jawab nye . nasib badan laa kau anis oii .

  Mak pesan duk sana belajar elok2 , takpe tak dpt U janji dpt matriks . waaa dh laa byk budak superb gempak otak diaorg . aq nie otak dh laa tahap ciput jee . sedih woo tp takpe insyaallah aq nak naik jugak pentas konvo nnti . tak kira apa yg terjadi .

  ok lah olls , my mum dh paggil tuu surat packing bju nak p sana ,   assalamualaikum . bye yawww

Tiada ulasan:

Catat Ulasan