selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Isnin, 5 Ogos 2013

Alfatihah.

Assalamualaikumm eberybadih. Apa khabar? Sihat? Iman? Sihat? Semoga kita kita terus kekal berada dalam redhaa Allah. Ye dakk?

Hari ni. Bersamaan dgn 28 ramadhan. Haa amacam? Ohkeh? Ade rasa boleh konsisten dak amal ibadat tu. Harap harap kita semua boleh konsisten ler gamoknye yer. Aminn. Sama sama kita doakan.

Pada saat ini, aku terngiang2 org yang telah tiada. Dia sgt memberikanku inspirasi utk menjadi istri solehah. Ewahh. Over kau jah. Tp tak mustahil kan?. Say yes say yes plis. Huhuhu. She is really mean to me. Dia adalah arwah atokku. Dialah ibu yg hebat kepada ibuku. Everything she do only for allah.

Nak dijadikan ceringita. Aku dn adik2 beradik memg jarang balik kmpg kedah. Almaklumlaa, kolumpoq to kokdiang jauhnye lahaii. Time raya n cuti jelaa balik. Sekrg, arwah dh takda. Genap dua tahun arwah tinggalkan kami. Rasa takde makna tanpanya. Tapi yg hidup perlu teruskan perjuangann. Gambatehhh ! . Malam ni kami buat kuih raya sesama. Penat, cemuih semua ada. Tp landa je ahh. Hasilnya. Ok ok laa. Dan superb

Lalu, tetiba aku tercium bau arwah. Hmmm rindunya. Ingt lagi arwah penah ckp

' sikit sama sikit, banyak sama banyak'

Aku pegg prinsip tu sampai sekrg. Buktinya? Aku dikelilingi kawan2 yg superb. Rezeki. Allah yg bagi. Alhamdulillah. Alfatihah utk arwah. Semoga beliau ditempatkan dikalangn hamba yg soleh. Aminn


Haaa, dh malam. Tunggu post seterusnya . Chaww.

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan