selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Jumaat, 13 Disember 2013

Hati Ini~



Assalamualaikum oollsss . apa khabar ? sihat ? harap harap semua sihat laa ye.

saya teramat busy sgt lately. banyak naw event yg kne handle. dengn assignment nye la. Test nye la. semua semua la . penat sgt. Tp kena ingt, dunia ni tempat kita penat . Syurga nnti tempat kita bersenang lenang lepak lepak.

Apa khabar hati awak? Hati saya tak sihat. Dicemari oleh perasaan perasaan yang rasa tak layak untuk diri yg lemah ini hadapi. Siapa kat sini kejar cinta manusia? . Saya salah seorang nya. Pencinta manusia. Tetapi apa pengakhirannya? Akhirnya saya yang rugi memperjudikan perasaan pada orang yang salah. so saya decide .


Taraaaa


Bila hati menyintai seseorang,bila jiwa mula suka padanya,berdoalah moga Allah menyatukan hatimu dengan hatinya.Pikat hatinya dengan lafaz Doa, bukan bicara manis. Antara lafaz Doa dgn bicara manis, Doa lagi power tau
Andai jodoh, tak kemana.

Ini je cara saya kurangkan sikit rasa cinta saya terhadap manusia.  Mungkin tak banyak, atleast kita cuba.


Mata dah ngantok. Td ade dinner suits and dress. kenapa bukan saya yg jd queen? Eh. hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan