selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Selasa, 4 Februari 2014

Manisnya gula-gula










Assalamualaikum awak semua. Saya nak awak tahu yang saya selalu doakan awak dimana korg berada.Semoga kita berjodoh ye . 


Awak yang sedang diuji Ilahi,

"sometimes we must get hurt in order to know. Sometimes our vision clears after our eyes are washed away with tears"

Apa yg awak perlu, bangun & teruskan hidup terlebih dahulu.. Hikmah itu akan tersingkap bile tiba masanya..
And dat time... Awk akn rase betapa beruntungnya terpilih untuk diuji...

Juz remember,
.
...and once the storm is over, u wont remember how u made it through, how u managed to survive. U wont even be sure whether the storm is really over. But one thing is certain, when u come out of the storm, u wont b the same person who walked in!-harukimurakami-

Apa sahaja ujian ( kerja, psgn, anak, harta, kesihatan ) jalan penyelesaian hanya satu!

SOLAT & SABAR

Allah is always there.

Fighting!!


cc PDH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan