selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Khamis, 29 Disember 2011

giatmara , here i come ~

  hello earthling , peace yo~ hari nie aq teramat amat gumbira . nak tahu kenapa? slap r face first . mehehhehe . grau gurau je laa . sape nak tahu , belanja aq dlu *kompom sume taknak tahu* . hehew . ekceli , td giat mara kol . dye kate permohonan anda diterima . see nie lah berita nye . waaa nak nangis aq sebab keterujaan dgr berita tuh . hehhee .

  bayangkan dah 2 minggu lepas temuduga aq tido tak lena , mandi tak basah sebab teringt ringat pasal temuduga th . hambik kau smpai tak ley tido nyah . mcm org angau pulak *tp memg tgh angau nie *hehehe . first time temuduga tuh , fuhhh . meleleh peluh nie time temuduga . ketaq lutut kot . rase rase ye boley sebaldi kot peluh th . *eyekkks* kite punyelah sediakan saputangan mcm kain tuala mandi tuh . hahahaha . amacam ?

 tibe tibe , (terkejut berok) aq dpt panggilan dr seseorg . mule mule cuak coz sare pompan . ingtkan mak mentua td . hehehe . rupe rupe nye operator kat giat mara tuh . huahahua. menyeramkan je kot . cer tgk dye ckp ape .

*kring kring kring kring*
 aq                : hello assalamualaikum .
cik operator  :waalaikumsalam . hello nie cik anishahirah ke?
aq                 :  ye saye (sopan sopan gitu)
cik operater   : anda layak n diterima masuk giat mara .
aq                 : yeke cik , mcm tak caye je laa . saya tido tak basah ta terkengkan hal nie . akhirnya~
cik operater   : laaa yeke , dah dah sekrg p mandi bg basah .
aq                 :aik , yelaa cik . saya g mandi sekrg .
miss operator : eh eh nanti dlu , ade lg yg saye nak khabor nie . jgn mandie lg . tungguuu !
aq                   yela yelaa , saya dengar .


*bla bla bla blaaa

hehhehee . so saya tekankan disini ye , alhamdulillah :))))))))))))))))) .

 chau dlu , baibai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan