selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Jumaat, 9 Disember 2011

lepasan ESPIEEMM.




waaarrrhhh (menguap) . mengantok yee .
sekrg tepat menunjukkan pkl 3 . 
kenapa tak mengantok lg nih .
  hari genap  SEMINGGU aniss duduk rmah 
waaa :'( totally bosan gilaa .


hari hari , ngadap fesbok, blog , tv(cite kartun) , n masak masak di dapur makan , tido ,makan tido
memg naik laa badan aq . tambah tambah lg dah ade irg syggg . hahahhaaha(maluu)
siyess memg bosan ,
niat nak cari kerja but ayah STOPP , duduk dlu rehat kat rumah .
 *saya hargai ayah saya tp pliss dah bosan sgt nih*


dulu , time sekolah *ishh bila nak exam SPM nih , lame ye*
sekarang *  nah ambik ka , rasekan nak lg berhenti sekolah , tergagau kebosanan *
saya RINDU sekolahh (DTHO army high school)





nie geng kite . my body builder . hihi






Tiada ulasan:

Catat Ulasan