selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Ahad, 13 Oktober 2013

Saya tak cantik~

Saya tak secantik mereka..
Saya tak sebaik mereka..
Saya tak semanis mereka...
Saya tak selembut mereka..
Saya tak sesopan mereka..
Saya tak sekurus mereka..
Saya tak seputih mereka..
Saya tak sepandai mereka..
Saya tak sehebat mereka...

Tapi Alhamdulillah saya bersyukur dengn setiap kurniaanNya..
Ternyata semua indah belaka.

Saya dengn kekuatan kelemahan saya.
Mereka dengn kelemahan mereka.

Apa apa jadi sekalipun
Saya tak bolleh jd seperti mereka.
Dan mereka xboleh jd seperti saya.

Allah lebih indah. Sebab ciptakan semmua manusia istiimewa.
Istimewa di tempat brbeza.


Saya takkan mampu jadi seperti org lain.
Tapi saya tetap akan berusaha jadi wanita solehah Di pandangn Allah.

Saya akansentiasa perbaikii diri saya yg lemah ni lg hina.
Sebab khadiijah, fatimah, aisyah, rabiatul adawiyah, asiiah semua semua tu idola saya..


Moga allah tunjuk jalan. Bukan kerana dunia. Bukan kerana manusia. Tapi dalam usaha mengejjar cintaaNya.






posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan