selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Isnin, 14 Oktober 2013

Soal hati~




Hey hey oolss. Meluat tak dgn post kitew? Klu ada, please leave ur comment dekat chatbox tu ye. Manatau boleh la saya yg hina ni baiki kelemahan yg banyak sgt dlm diri ini. Jom santai2 jap. Rasanya tangan ni gatal nak update pasal hati ni. Eh bukan hati saya sahaja ye. Hati kita semua. Jangn tipu laa kalau ada yg tak pernah rasa ape itu cinta, love, sayang, haaa dan sebagainya.

Ade yang tak pernah rasa? Ruginyaaa. Saya yakin pasti hampa semua minatkn someone kan. Haaa betulkan betulkan? Ekeke. Sebb saya pun alami yg sama. Ye kita manusia, punya hati dan perasaan. TAPI bagaimana kita letakkan hati Dan perasaan tu ditempat yg betul. Haaa gitu. Kita yang pilih nak buat cara betul ke salah.

'Merancang' memg seronok
Lebih lagi berbicara tentg 'masa depan'
Indah kan?
Namun, dalam merancang
TERLUPA seketika tentang perancgn Allah yg mengatasi perancangn makhluknya
Nahh!
Tersungkur seketika.
Pedihh
Jangan sedih
Allah ' cuit' je pun.

Saya yakin pasti ramai yg sedang menunggu kan. Haaa saya? Ekeke. Ok lets through this.

Menunggu tu satu bentuk UJIAN Allah terhadap kesabaran dan kekuatan iman hambaNya. Kalau tak sabar, kita tentu akan buat pilihan segera. BERUNTUNG. Saya ulang. Beruntunglah ada org yg sanggup ' menunggu lama'. Bukan senang kan zaman sekarang nak cari lelaki yang sangt setia dan baik. Haa, jgn terlampau memilih sangat. Kelak, bila kita dah bersuami baru kita sedar yang suami kita tu orang yg benar beriman dan setia.


Last but not least, selamat hari rayaaa. Asal tak dengar bunyi mercun. Hoyeeahh.

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan