selamat datang ke blog saya . don't forget follow me . Doakan saya menjadi muslimah sejati. semoga saya ,awak, ye kita semua mencapai redha allah . pray for syria . doakan saya yaww

Ahad, 21 Julai 2013

Saya kembali mengganas~

Assalamualaikum

Hello oolls earthling. Maaf sudah sekian lama saya tidak menghupdate blog terchenta nie. Haaa bersarang naww nampaknye. Takpelah jom reramai tolg bersihkan blog saye yg kian pupus nie. Ehh . Jangan laa pupus. Sedih I. Haa, ape? Ape khabor semua? Oke ayat bm aku dh mai dh. Nie semua berjangkit dgn seseorg nih. Geram. Sape? Tak perlu laa saya sebutnya. Maluuu wehhh. Kikiki . Kikiki eh berangan pulak dah. Jom tgk gamba.

Taraaaaa.









Ape ke cantik naw muka aku nih.
Kikiki. Maap semua. Jeng jeng



Haha nampak tak kegembiraan aku di matrik penang. Wah wah. Seriyes jaman matrik mmg olsem bak ang. Jaman matrik la aku tahu macam macam. Meh nak crite, dulu aku pakai android , nak dekt setahun pakai . Sumpah taktahu langsung laaa boleh muka buku, pencicit, bagai vagai tuu, haa nak dijadikan
ceghita kat matrik laa aku belaja macm2. From zero to infinity. Kikiki. Haaa nak habaq yg aku nie tak ngeti loghat penang. Sampai ada org ckp aku jgn ckp bahasa penang. Perosak bahasa penang. Perhhh sentap bak ang. Tapi seriyes klu korg dgr , bunyi mcm siam. Kikiki



Haa nie naqibah aku. Amacam? Omei tak? Ade berminat? Ehh ampun katy, ok ok sorry . Kepada yg berminat sila doa dlm hati ye. Hihi. Haa namanye semanis orangnya. Siti khatijah . Berjiwa besar. Seorg daie yg mengejar redha allah.
Uhubukifillah katy. Dia ajar aku mcm2 . Tak sangka allah jodohkan aku dgn dia. First dulu, aku takut aku dpt kwn yg tak oke. Tp allah dah ckp klu nawaitu kita baik n betul, Insyaallah allah tolong. So dekat matrik , allah jodohkan aku dgn org yg hebat2. Sgt hebat. Yg boleh menggugah jiwa aku dr penuh dgn maksiat berubah sikit2 ke arah yg lebih baik. Insyaallah.

Ok.dah malam nie. Tido dlu. Assalam
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan